Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Objednávky

Zoznam objednávok, kde môžete vyhľadávať jednotlivé objednávky a meniť ich stavy. Pri zmene stavu môžete zaslať Vášmu zákazníkovi e-mail o zmene stavu objednávky. V objednávkach viete meniť množstvo položiek, viete pridávať alebo stornovať položky objednávky. Môžete využiť aj možnosť vpisovania poznámok k jednotlivým objednávkam a následne ich zaslať zákazníkom.

Postup nastavenia

1. Kliknite na "Objednávky".

2. V hlavnom menu máte možnosť vybrať si z nových objednávok (objednávky, ktoré ste ešte nikam nezaradili/nemajú pridelený status vybavenia), vybavených objednávok a máte možnosť pozrieť si vývojové grafy. V zozname máte možnosť vidieť farebne odlíšené objednávky, ktoré sú stornované.

Filtrovanie objednávok  - filtrovanie objedávok podľa stavu platby, stavu produktu, zvolenej prepravnej služby s odbernými miestami
typu platby, stavu platby a typu zákazníka (B2B)

Hromadná tlač objednávok vo formáte .pdf

  • Objednávky treba vyznačiť cez "ozubené koliesko" alebo klikom na štvorček v stĺpci Označ 
  • Po výbere sa zobrazí zelené políčko Funkcia - z nej je možné tlačiť hromadne objednávky
  • Objednávky sú pri tlači rozdelné tak, aby každá nová objednávka začínala na novej strane

 

3. Kliknutím na ikonu koliesko viete zobraziť alebo skyť stĺpce/riadky. V prípade ak chcete skyrť alebo zobraziť jednotlivé stĺpce kliknite na zvýraznenú ikonu a následne sa Vám ponúkne zoznam stĺpcov pre zobrazenie v tabuľke. Zaškrtnite požadované položky a zatvorte ponuku krížikom.

4. Kliknutím na dátum alebo číslo objednávky vstúpite do samotnej objednávky.

  1. Môžete meniť množstvo.

  2. Kliknutím na rozbalovátko viete zmeniť stav konkrétnej položky v objednávke.

  3. Pre uloženie zmien je potrebné kliknúť na tlačidlo "Uložiť zmeny".

  4. Zaradíte objednávku medzi vybavené. Tieto vybavené objednávky sa zobrazia v zozname ako zelené.

  5. Tlačidlo slúži na vytvorenie novej objednávky. Do objednávky môžete pridať položku, ktorá je vo Vašom e-shope alebo úplne novú, ktorú neponúkate vo Vašom e-shope.

  6. Do objednávky môžete pridať položku, ktorá je vo Vašom e-shope alebo úplne novú, ktorú neponúkate vo Vašom e-shope.

  7. Kliknutím na tlačidlo si môžete danú objednávku vytlačiť alebo uložiť ako PDF.

  8. Kliknutím na rozbalovátko viete previesť celú objednávku do požadovaného stavu.

  9. V položkách je možné vidieť informácie o platbe, poznámku a potvrdené súhlasy.

  10. Sem môžete vložiť Vašu poznámku k danej objednávke. Ak chcete, aby bola Vaša poznámka zaslaná aj zákazníkovi zaškrtnite políčko "Odoslať na e-mail zákazníkovi" a potvrďte tlačidlom "Uložiť/Odoslať".

  11. Kliknutím na ikony môžete prepínať medzi objednávkami od toho istého objednávateľa.

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný