Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Novinky vo vývoji UNiobchodu (6.24.0) - okt 2021

Z pohľadu zákazníkov

Výber odberného miesta zo siete odberných miest pre GLS kuriérsku spoločnosť
  • integrácia odberných miest v nákupnom procese od kuriérskej spoločnosti GLS Point
  • príklad zobrazenia » zoznam odberných miest

Výber odberného miesta zo siete Pickup point DPD CZ

  • integrácia odberných miest v nákupnom procese od kuriérskej spoločnosti DPD pre Českú republiku
  • príklad zobrazenia » zoznam odberných miest

Z pohľadu administrátorov

Integrácia osobitej úpravy dane v systéme One Stop Shop - OSS - funkcia sa zapína na požiadanie 

  • v prípade ak eshop funguje v režime OSS je možné nastaviť individuálne výšky DPH podľa krajiny doručenia tovaru
  • viac o režime OSS si môžete prečítať na stránkach Finančnej správy
  • nastavenie v help.uniobchod.sk » nastavenie režimu OSS

Zobrazovanie dôležitej informácie na stránke pomocou "Info lišty"

  • administrátor vie pomocou info lišty zobraziť dôležitú informáciu pre kždého návštevníka stránky
  • príklad zobrazenia na stránke - info lišta
  • nastavenie v administrácii » administrácia info lišty

Postupné načítavanie obrázkov "Lazy loading" - vlastnosť sa nastavuje na požiadanie (1 hodina práce úpravy webu a nastavenia v rámci individuálnej šablóny)

  • v zozname produktov sa načítavajú obrázky produktov postupne ako návštevník stránky prechádza po stránke nižšie
  • zvýšenie rýchlosti načítania stránky z dôvodu načítania menšieho obsahu, zvyšný obsah sa načíta až dodatočne, ak sa k nemu bude návštevník stránky blížiť "scrolovaním" (posuvaním)
  • príklad postupného načítavnia obrázkov

Generovanie obrázokv vo formáte .webp pre modul - Univerzálny baner

  • v rámci optimalizácie rýchlosti načítania úvodnej stránky eshopu je do modulu "Univerzálny baner" implementovaná nová generácia obrázkov vo formáte .webp
  • obrázky do baneru sa nahrávaju v štandradnom formáte .jpg, .png a systém následne automatizovane 1-krát za deň vygeneruje nový formát obrázkov
  • viac o novom fomráte obrázkov sa môžete dočítať na stránkach - Vzhůru dolů

Overené zákazníkmi pre heureka.sk s možnosťou voľby súhlasu alebo nesúhlasu

  • administrátor si v prípade ak využíva službu na hodnotenie nákupu cez heureka.sk "Overené zákazníkmi" môže zvoliť ako má byť naformulovaný text sú súhlasom alebo nesúhlasom pre zasielanie hodnotení do heuréky
  • základne nastavenie po aktualizácii bude: "Súhlasím zo zaslaním dotazníku spokojnosti..." po vyjadrení súhlasu sa pošle zákazníkovi dotazník zo strany heuréky, ak si bude administrátor eshopu chcieť zmeniť textáciu a spôsob súhlasu môže tak spraviť v administrácii v časti Nastavenia -> Nastavenia -> Heuréka
  • nastavenie v administrácii » nastavenie textácie pre službu overené zákazníkmi

Generovanie výstupu pre kuriérsku spoločnosť GLS s objednávkami

  • administrátor si vie v prípade potreby vygnerovať súbor s dátami z objednávok ktoré budú expedované pomocou kuriérskej spoločnosti GLS
  • vygnerovaný súbor je potrebné vložiť do rozhraznia zákazníckeho účtu spoločnosti GLS
  • nastavenie v administrácii » export objednávok v administrácii

Počet položiek zaradených v kategórií - vlastnosť sa nastavuje na požiadanie (1 hodina práce úpravy webu a nastavenia v rámci individuálnej šablóny)

  • návštevník stránky môžme v kategórii vidieť koľko produktov sa zobrazuje na 1 stranu a koľko produktov je zaradených celkovo v danej kategórií
  • príklad zobrazenia v eshope » počet položiek v kategórií

Zoraďovanie produktov v kategórií

  • administrátor stránky si môže sám zvoliť na základe akého systému budú zoradené produkty v kategórii
  • takisto má možnosť zvoliť, aký spôsob zoraďovania sa ponúkne návštevníkovi stránky pokiaľ si chce zmeniť poradie podľa svojich preferencií
  • nastavenie v administrácii » zoraďovanie produktov

Nové možnosti pri práci so "strážnymi psami" v administrácii

  • v prípade potreby je možné si po novom vyexportovať strážnych psov alebo si vymazať tých ktorý už niesú potrebný, respektíve sú vybavený
  • nastavenie v administrácii » strážny pes

Nové odberné miesta GLS ParcelShop

  • v nastaveniach dopravy je možné si zvoliť odberné miesta od spoločnosti GLS typy ParcelShop
  • nastavenie v administrácii » GLS ParcelShop

Nové odberné miesta DPD pickup pre Českú republiku

  • v nastaveniach dopravy je možné si zvoliť odberné miesta pre Českú republiku od spoločnosti DPD Pickup
  • nastavenie v administrácii » DPD Pickup

Export objednávok vo formáte XML

  • v prípade potreby si môže administrátor vyexportovať zoznam objednávok vo formáte XML za zvolené obdobie
  • nastavenie v eshope » export objednávok

Pridávanie obrázkov do fotogalérie produktu cez URL

  • od tejto verzie administrátor môže nahrávať obrázok do galérie produktu z URL, nieje teda potrebé si obrázok sťahovať do počítača a následne ho nahrávať do administrácie
  • rovnaká možnosť pribudla aj do importu obrázkov do galérie produktu
  • nastavenie v administrácii » import obrázkov do fotogalérie z URL

Rozšírená funkcionalita v module "Cenové ponuky"

  • veľkoobchodný partner má možnosť v module vytvoriť novú cenovú ponuku kopírovaním už existujúcej cenovej ponuky
  • doplnená možnosť zobrazovať maloobchodnú cenu a percentuálnu zľavo vo vygnerovanom PDF alebo CSV súbore z cenovej ponuky
  • nastavenie v administrácii » cenové ponuky

Merací kód Google analytics vo verzii G4

  • v prípade potreby vloženia meracieho kódu google analytics vo verzii G4 je už tento kód podporovaný pre správne meranie na stránkach
  • kód je potrebné vložiť do predpripravenej šablóny - Google Analytics + Enhanced Ecommerce
  • nastavenie v administrácii » sledovacie a remarketingové kódy
Drobné úpravy a vylepšenia funkčnosti softvéru
  • oštýlované okno vo vyskakovacom okne pre odber newslettrov
  • v samoobslužnom riešení eshopu je možné mať v detaile produktu aj 4 variantný produkt
  • drobné zmeny vo výpočte celkovej ceny objednávky, zaokrúhľovanie cien
  • pri B2B verzii upravené generovanie Open graph tagov v zdrojovom kóde
  • prepracované zobrazovanie cien pri nákupe zahraničného plátcu DPH v eshope ktorý je plátcom DPH - nákup bez DPH
  • úprava zaokrúhľovania cien v cudzej mene pred zápisom objednávky do databázy
  • oprava chyby kedy sa zákazníkovi mohol zmazať nákupný košík v prípade ak si vyžiadal obnoviť zabudnuté heslo
  • grafické vylepšenie stránky s prázdnym nákupným košíkom a s prázdnym výsledkom vyhľadávania
Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný