Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Verzia 6.4.0

Z pohľadu nakupujúceho

Hodnotenie produktov

  • doprogramovaný nový modul pre zobrazenie hodnotení produktov prenesených z porovnávača cien Heuréka
  • vzorová stránka - Zobraziť príklad
  • vo výsledkoch vyhľadávania v Google sa môže zobraziť info o hodnotení produktu, aj jeho cena - Zobraziť príklad
  • Modul je možné na požiadanie nastaviť a zakomponovať do existujúcej šablóny v cene 38€ bez DPH.

Z pohľadu administrátorov

Hodnotenie produktov

  • doprogramovaný nový modul pre zobrazenie hodnotení produktov prenesených z porovnávača cien Heuréka
  • zobrazujú sa len hodnotenia, ktoré napísali zákazníci e-shopu
  • e-shop musí využívať službu "overené zákazníkmi "
  • pre zobrazovanie hodnotenia je potrebné nastaviť jeho zobrazovanie v detaile produktu - cena vyššie

Newsletter 

  • kompletne prerobená administrácia odosielania mailov - Zobraziť náhľad
  • do tela mailu bola doprogramovaná premenná, ktorá potiahne meno zákazníka, ktoré je pri jeho mailovej adrese vyplnené - @@@UserName@@@
  • je možné nastaviť si pre každé odoslanie newslettra individuálne: predmet mailu, odosielateľ mailu, adresa pre odpovede, UTM parametre (Čo je to UTM parameter?)
  • odoslanie newslettru - okamžité odosalnie, odoslanie vo vopred zadefinovaný deň a hodinu
  • konkrétnejšie zacielenie emailu na zákaníkov, ktorí nakúpili za obdobie; na zákazníkov, ktorí vôbec nenakúpili; na všetkých registrovaných na odber newslettra alebo na zákazníkov zaradených do vytvorených skupín
  • modul bude aktivovaný všetkým verziám softvéru - Small, Business, Profi s novými podmienkami, v ktorých bude limitovaný počet bezplatne odosalných mailov za jeden kalendárny mesiac nasledovne:
  • Small - 100 mailov mesačne
  • Business - 3 000 mailov mesačne
  • Profi - 5 000 mailov mesačne
  • v prípade, že bude potrebné z e-shopu odoslať viac mailov za jeden mesiac, administrátor má možnosť zakúpiť si online vyšší počet odoslaných mailov 

Hromadné zmeny produktov

  • pre zjednodušenú prácu s produktmi bola, okrem hromadných zmien pomocou .csv súboru, doprogramovaná zjednodušená administrácia zmien v zozname produktov
  • hromadne bude možné meniť nasledovné: kategória produktov, výrobca, parametre pri produktoch, stavy Akcia Novinka Výpredaj, ceny produktov, mazanie produktov
  • POZOR úpravy po hromadných zmenách sú nevratné a ak dôjde k nechcenému zmazaniu produktov, je možné dáta obnoviť len zo zálohy, tento úkon bude fakturovaný podľa časovej náročnosti obnovy bežnou hodinovou sadzbou

Pridanie/úprava produktu (vrátane spôsobu dopravy) v objednávke

  • ak administrátor potrebuje do už vytvorenej objednávky doplniť nový produkt alebo zmeniť spôsob dopravy, tak systém mu to odteraz umožňuje
  • pridaná položka nemusí byť zadefinovaná v obchode ako produkt (vrátane spôsobu dopravy), je možné jej nastaviť aj individuálnu cenu
  • príklad - vzorová stránka

PHP 7

  • zmena servrov na programovací jazyk PHP7
  • výhody: rýchlejšie vykonávanie procesov, rýchlejšia odozva servera na zadávané dopyty,

Šifrovanie stránok pomocou SSL certifikátu - HTTPS

  • kvôli požiadavkám na zvyšovanie bezpečnosti klientských dát bol doprogramovaný systém na vytovrenie a automatizovanú obnovu SSL certifikátu pre šifrovanú komunikáciu medzi počítačom návštevníka e-shopu a serverom, ktorý spracúva zadávané údaje
  • Google bude vo výsledkoch vyhľadávania zvýhodňovať stránky zabezpečené SSL certifikátom
  • cena za vytvorenie a pravidelnú obnovu certifikátu je 0€ + cena za nastavenia certifikátu 35€ bez DPH (klienti, ktorí už majú certifikát nastavený nebudú tento poplatok platiť)

Drobné úpravy systému

  • pri zmene poradia produktov v kategóriach sa zobrazovali aj produkty označené ako "predaj skončil" a nebolli vizuálne odlíšné od bežných produktov - opravené
  • produkt v newslettri zaradený do vlastného stavu, sa zobrazoval v štandardnej cene, chýbala mu cena v akcii - opravené
  • Prechod na verziu 6.4.0 si vyžaduje minimálne 1 hodinu nastavovania systému, v cene 19€ bez DPH.
Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný