Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Import a export Zákazníci

Pri importe a exporte dát nie je potrebné zachovať kompletnú štruktúru, avšak je veľmi dôležité pri importe zákazníkov zachovať údaj login.

V prípade, že nemáte súhlas od dotknutej osoby o odoberaní informačných e-mailov zabezpečte si v zmysle GDPR daný súhlas.

  • login - prihlasovacie meno zákazníka
  • meno_a_priezvisko - meno a priezvisko zákazníka
  • nazov_firmy - názov firmy registrovanej osoby
  • ICO - IČO
  • DIC -DIČ
  • IC_DPH - IČ
  • adresa- adresa zákazníka
  • mesto- mesto bydliska zákazníka
  • psc- PSČ
  • telefon - telefónne číslo
  • e-mail - e-mail zákazníka
  • registracia - čas registrácie
  • info_emails - 1 - zákazík odoberá info e-maily, 0- neodoberá info e-maily, nič- neodoberá info e-maily
  • id_obchodnika - identifikačné číslo obchodníka, ktorý je pridelený k zákazníkovi
  • je_registrovany- 1 - je registrovaný, 0- nie je registrovaný, nič- nie je registrovaný
  • vzorec - číslo vzorca zľavy
  • cenova_hladina - číslo cenovej hladiny
  • skupina - číslo skupiny do ktorej je zákazník zaradený
  • zmluva - informácia o zmluve
  • poznamka - poznámka k zákazníkovi
  • id_zakaznika - identifikačné číslo zákazníka
Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný