Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Monitoring bodov zákazníka

Množstvo bodov sa dá monitorovať na 2 miestach:

  • v časti Objednávky - pri každej objednávke sa zobrazí administrátorovi počet bodov z objednávky
  • v časti Zákazníci - každému registrovanému zákazníkovi sa zobrazí pošet bodov z konkrétnje objednávky
Postup nastavenia

1. Zobrazenie bodov v objednávke a ich možná úprava

Body sa zákazníkovi pripíšu len pri objednávke v stave Akceptovaná a vyššie
Pre stavy Neprijatá a Stornovaná sa body do objednávky nepripisujú.

Po kliku na konkrétnu objednávku je možné v stĺpci Body upraviť body za danú objednávku. Tieto body si bude môcť zákazník uplatniť ako zľavu pri nasledujúcom nákupe.

2. Zobrazenie bodov pri konkrétnom Zákazníkovi na karte Objednávky

Tu nie je možné editovať počet bodov - to sa dá len pri konkrétnej objednávke

 

 

 

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný