- Úvod >
- Práca s E-shopom >
- Nastavenia >
- Nastavenia e-shopu >
- Bodový systém >
- Monitoring bodov
Monitoring bodov zákazníka
Množstvo bodov sa dá monitorovať na 2 miestach:
- v časti Objednávky - pri každej objednávke sa zobrazí administrátorovi počet bodov z objednávky
- v časti Zákazníci - každému registrovanému zákazníkovi sa zobrazí pošet bodov z konkrétnje objednávky
1. Zobrazenie bodov v objednávke a ich možná úprava
Body sa zákazníkovi pripíšu len pri objednávke v stave Akceptovaná a vyššie
Pre stavy Neprijatá a Stornovaná sa body do objednávky nepripisujú.
Po kliku na konkrétnu objednávku je možné v stĺpci Body upraviť body za danú objednávku. Tieto body si bude môcť zákazník uplatniť ako zľavu pri nasledujúcom nákupe.
2. Zobrazenie bodov pri konkrétnom Zákazníkovi na karte Objednávky
Tu nie je možné editovať počet bodov - to sa dá len pri konkrétnej objednávke