Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.
- Úvod >
- Rady a podpora >
- Časté otázky >
- Kroky, ktoré je potrebné vykonať v administrácii eshopu po spustení eshopu do ostrej prevádzky.
Kroky, ktoré je potrebné vykonať v administrácii eshopu po spustení eshopu do ostrej prevádzky.
Po objednávke eshopu do ostrej prevádzky vykonáme interné úkony a následne vás informujeme o ďalšom postupe, ktorý bude na vás. Z vašej strany je potrebné vykonať nasledujúce úkony.
1. Vyplniť titulku/ názov stránky webu: https://help.uniobchod.sk/zakladne-nastavenia.xhtml prvý riadok
2. Vyplniť description celého webu: https://help.uniobchod.sk/zakladne-nastavenia.xhtml krok 3.2.
3. Nastaviť H1 na úvode stránky: https://help.uniobchod.sk/nastavenia-e-shopu.xhtml krok 6.
4. Zapnúť indexáciu webu: https://help.uniobchod.sk/zakladne-nastavenia.xhtml krok 3.5.
5. Zapnúť sitemap xml.:
• V pokročilých nastaveniach: https://help.uniobchod.sk/pokrocile-nastavenia.xhtml krok 3.
• V podstránke eshopu: https://help.uniobchod.sk/zapnutie-sitemap-xml-v-podstranke-eshopu.xhtml
6. Nastavené Všeobecných obchodných podmienok v eshope. Je potrebné mať na úvode odkaz na VOP.
7. Zapnúť formulár na odstúpenie od zmluvy. https://help.uniobchod.sk/prilohy-objednavky.xhtml Buď si vygenerujete náš, ktorý vám ponúkame a upravíte ho v prípade potreby alebo si vložíte svoj vlastný.