Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.
Recenzie/hodnotenia
Recenzia/hodnotenie je stručné ohodnotenie produktu/e-shopu zákazníkom. Je veľmi obľúbená a vyhľadávaná u spotrebiteľov a návštevníkov internetových obchodov. Pri nákupnom procese dokáže recenzia uľahčiť rozhodovanie, a tak zákazník môže nakúpiť práve tam, kde bude recenzia pre vyhľadávaný tovar. Recenzia je jeden z faktorov, na základe čoho ľudia nakupujú, a práve to je dôvod, prečo by aj u vás nemala chýbať.
Zasielanie e-mailu viete nastaviť ako automatické odosielanie, kedy po úspešnej objednávke bude vášmu zákazníkovi zaslaný e-mail, kde bude tlačítko pre vytvorenie hodnotenia. Súčasťou recenzie je text, popísanie kladov a záporov produktu a počet hviezdičiek. Príspevky do recenzie viete potvrdiť a zmazať.
Postup nastavenia
1. Kliknite na “Nastavenia“.
2. Prejdite na “Nastavenia e-shopu“.
3. V prípade ak chcete, aby vašim zákazníkom bol automaticky zaslaný e-mail so žiadosťou o zanechanie recenzie po vytvorení objednávky, nechajte políčko zaškrtnuté. Ak nechcete, aby boli e-maily zasielané automaticky políčko nezaškrtávajte. K dispozícii máte aj možnosť nastaviť počet dní, po ktorých sa bude vašim zákazníkom zasielať e-mail.
4. V časti "Produkty Recenzie/hodnotenia" nájdete všetky recenzie, ktoré môžete odsúhlasiť alebo zamietnuť a v takom prípade sa daná recenzia vašim návštevníkom nezobrazí.
5. V tejto časti vidíte všetky recenzie vášho e-shopu. Pre konkrétny produkt môžete vidieť recenziu priamo pri produkte v záložke "Recenzie/ hodnotenia".
6. V prípade ak ste v nastaveniach v kroku 3 nezaškrtli políčko, tak budete mať možnosť v časti pri konkrétnej objednávke poslať žiadosť o zaslanie recenzie. Kde nájdem objednávku?
7. Po potvrdení objednávky príde zákazníkovi e-mail kde bude mať odklik na formulár, do ktorého napíše recenziu.
8. Recenzia sa zobrazí priamo pod produktom.
Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?
Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.
Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:
Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)
alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk