Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Skupiny zákazníkov

Skupiny zákazníkov slúžia na rozdelenie a triedenie zákazníkov podľa určitých vlastností zaradenia. Vytváranie skupín je na správcovi e-shopu. Rozdelenie a zaradenie zákazníka do určitej skupiny môže prebehnúť tromi spôsobmi: manuálne administrátorom, automaticky zákazníkom alebo automaticky systémom pri objednávke.

Manuálne administrátorom - Administrátor sám rozhodne a v administrácii pridelí zákazníkovi skupinu.
Automaticky zákazníkom - V prípade využitia modulu na odber noviniek, je možné ponúknuť výber skupiny priamo pri vkladaní emailovej adresy, čím si zákazník sám zvolí, do ktorých skupín  sa chce zaradiť, upravovať a nastavovať tieto možnosti môže aj vo svojom nákupnom centre po prihlásení.
Automaticky systémom - Produktom e-shopu je možné prideliť konkrétne skupiny, po zakúpení produktu je zákazník automaticky zaradený do skupín, ktorých produkty si objednal. Funkcionalita je dostupná od verzie eshopu Business.

Skupiny majú využitie pri rozosielaní newslettra, kde viete zamerať kampane a newslettre priamo na danú skupinu, ktorú zvolíte pri odosielaní newslettra.
Ďalšou možnosťou je využitie skupín aj pri definícií poštovného, ak pre niektorých zákazníkov je výhodné ponúkať iba konkrétne typy dopravy a platieb, ktoré sa bežným zákazníkom neponúkajú.

Postup nastavenia

Vytvorenie skupiny

1. Kliknite na "Skupiny zákazníkov".

2. Napíšte názov skupiny a potvrďte tlačidlom "Uložiť".

3. Kliknutím na skupinu sa dostanete k zoznamu zákazníkov, ktorý sú zaradený do skupiny. Môžete ich mazať po jednom alebo všetkých naraz.

Pridanie zákazníka do skupiny

4. Kliknite na "Zákazníci" a vyberte konkrétneho zákazníka.

5. Prejdite na záložku "Skupiny", vyberte skupinu alebo aj viacej do ktorej bude zákazník zaradený. Potvrďte tlačidlom "Uložiť".

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný