- Úvod >
- Práca s E-shopom >
- Nastavenia >
- Marketing >
- UPselling
UPselling - zvýšenie hodnoty objednávky
Upselling a cross-selling sú predajné techniky pre zvýšenie hodnoty objednávky.
Súčasne v eshope by mali zlepšiť zákaznícku skúsenosť a poskytnúť pridanú hodnotu pre návštevníkov.
Tieto predajné nástroje by mali mať pri správnej aplikácii prínos pre Vás ako predajcu, ale aj pre zákazníka.
E-shopu sa navýšia tržby a zákazník získa produkty, ktoré najlepšie vyhovujú jeho potrebám.
V UNiobchode po vložení do košíka zákazníkovi zobrazia ešte naviac Súvisiace produkty, alebo Príslušenstvo, alebo Doplnky, alebo odporúčané. alebo Z nakúpených produktov.
Zobrazenie upsellingu
a) Vo vyskakovacom okne po vložení produktu do košíka.
Zobrazí sa vtedy, ak má eshop nastavené zobrazenie vyskakovacieho okna po vložení produktu do košíka.
b) v 1. kroku nákupného procesu
1. Kliknite v časti Nastavenia - Marketing - na časť UPselling
2. Nastavte položky týkajúce sa Upsellingu:
nadpis pre zobrazené produkty,
počet produktov,
spôsob zobrazenia
typ produktov
a) vo vyskakovacom okne po pridaní do košíka - ak ho máte v eshope nastavené
POZOR ak nie je nastavené, potom sa vám okno nezobrazí
b) v 1. kroku nákupného cyklu