Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.
- Úvod >
- Rady a podpora >
- SEO návod >
- SEO pre úvodnú stránku eshopu
SEO pre úvodnú stránku eshopu
Pre nastavenie SEO pre úvodnú stránku - kliknite na Nastavenie Title (titulka) a Description (popis)
- Text na úvodnej stránke eshopu
Na úvodnej stránke umiestnite text, ktorý bude charakterizovať Váš eshop.
Zhrňte v ňom základné výhody, prečo má návštevník kúpiť tovar priamo u Vás:
"tovar máte skladom .... dodávate do 48 hodín ..... ponúkate produkty, ktoré sú dostať iba u Vás .......... máte najširšiu ponuku s vernostným systémom ....
V texte použite 2-3 dôležité kľúčové slová z Vášho podnikania.Na text myslite už pri vytváraní grafiky eshopu. Do existujúcej grafiky Vám ho kóderi vložia na požiadanie. Kontaktujte nás 045/5400 200, info@webygroup.sk
Príklad textu na úvodnej stránke eshopu:
Eshop Pisaciepotreby.sk
Sme veľkoobchod a maloobchod pre písacie a školské potreby.
U nás nájdete aj umelecké potreby značky Faber Castell, potreby na kreslenie, maľovanie, omaľovánky pre deti aj dospelých. Všetky produkty v eshope skladom, dodávka do druhého dňa od objednania.
- Vypíšte na úvodnej stránke Title – názov webu
Názov webu vkladáte v časti Nastavenia – Základné nastavenia – Názov stránky/webu
Použite maximálne 70 znakov aj s medzerami.
Text sa zobrazuje vo vyhľadávaní Google ako nadpis modrou farbou.
Názov webu má obsahovať názov eshopu, 1-2 kľúčové slová, prípadne Vašu najväčšiu konkurenčnú výhodu
Príklad:
Hargita – písacie potreby
- Vypíšte na úvodnej stránke META Popis / Description
META Popis vkladáte v časti Nastavenia – Základné nastavenia – META Popis
Použite maximálne 150 - 160 znakov aj s medzerami.
META popis sa zobrazuje vo vyhľadávačoch pod nadpisom a URL adresou.
Má obsahovať stručný popis eshopy a Vaše konkurenčné výhody. Súčasne by mal obsahovať aj 2-3 dôležité kľúčové slová z Vášho podnikania.
Môže to byť upravená alternatíva textu, ktorý ste použili na úvodnej stránke.
V časti Nastavenia – Základné nastavenia – META kľúčové slová – môžete vyplniť dôležité kľúčové slová z vášho oboru podnikania. Google ale kľúčové slová takto uvedené už neberie do úvahy.