- Úvod >
- Rady a podpora >
- SEO návod >
- Zásady, ako vybrať správne kľúčové slová - analýza kľúčových slov
Zásady, ako vybrať správne kľúčové slová - analýza kľúčových slov
SEO – search engine optimization = optimalizácia pre vyhľadávače
Ucelený prehľad ako na SEO a internetový marketing dostanete na 3 dňoch Webyseminárov
Pre každého klienta Webygroup s novým eshopom sú prvé 2 dni Webyseminárov v cene 392€ ZDARMA.
Pomôže Vám umiestniť kľúčové slová na správne miesta eshopu.
Po určitom čase je veľká pravdepodobnosť, že na niektoré z nich sa dostanete dopredu vo vyhľadávaní.
Zásady ako vybrať správne kľúčové slová – analýza kľúčových slov
Sú to slová z oblasti vášho podnikania, ktoré ľudia zadávajú do vyhľadávača.
Pre výber správnych kľúčových slov sa robí analýza.
Nie všetky kľúčové slová, ktoré ste použili sa budú zobrazovať v Google na popredných pozíciách.
Na mnohé z nich je veľká konkurencia - o prvé priečky sa bije veľa stránok.
Preto je dôležité vybrať slovné výrazy, ktoré sú vyhľadávané a majú nízku konkurenčnosť.
- Nástroje pre výber kľúčových slov nájdete v článku Nástroje pre najvyhľadávanejšie slová z vašej oblasti podnikania
- Vyvarujte sa výberu príliš všeobecných slov, aj keď sú veľmi vyhľadávané. Väčšinou sa jedná o jednoslovné výrazy bez bližšej špecifikácie – napr. bicykel..... šaty ......hračky .... Tieto slová sú veľmi konkurenčné.
Čím je väčšia konkurenčnosť kľúčového slova, tým je náročnejšia optimalizácia webu pre vyhľadávače. Na menej konkurenčné slová, viacslovné výrazy sa ľahšie dostanete na popredné pozície vo vyhľadávaní.
- Nájdite kľúčové slová, ktoré sú vyhľadávané, ale nie sú veľmi konkurenčné.
Sú to slovné výrazy s bližšou, alebo presnou špecifikáciou. Jedná sa o viaclovné výrazy, ktoré konkretizujú, čo presne návštevník hľadá – „longtailové výrazy“.
Napr. bicykel ctm ...... červené spoločenské šaty bez rukávov ..... drevené hračky pre 3-ročné deti ....