Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Elektronický / digitálny produkt

Produkt má elektronickú / digitálnu podobu. Nezasiela sa klasickou poštou, ale elektronicky - napr. emailom.

Aby sa zákazníkovi v nákupnom košíku pri tomto produkte nezobrazovala cena za dopravu - je potrebné toto nastaviť v časti Nastavenia - Doprava. 

Elektronický produkt je možné využiť na rôzne účely:

  1. Predaj Audionahrávok, E-kníh, PDF dokumentov a pod.
    Jedná sa o Predaj online dokumentov. Po zaplatený ich systém automaticky vkladá do zákazníkovho Nákupného centra. Zákazník je o tom upovedomený automaticky poslaným emailom. Príznak "elektronický produkt" zabezpečí, aby sa klientovi v nákupnom košíku nezobrazila cena za dopravu. 
     
  2. Predaj licenčných kľúčov na softvér a pod.
    Po objednaní a zaplatení administrátor manuálne pošle emailom zákazníkovi originálny licenčný kľúč. Opäť príznak "elektronický produkt" zabezpečí, aby sa klientovi v nákupnom košíku nezobrazila cena za dopravu. 
     
  3. Darčeková poukážka na nákup tovaru
    Produkt je prepojený s kupónmi. Systém automaticky pošle zákazníkovi po zaplatení Darčrkovú poukážku vo forme kupónu. Opäť príznak "elektronický produkt" zabezpečí, aby sa klientovi v nákupnom košíku nezobrazila cena za dopravu. 
Postup nastavenia

1. Označenie Elektronický produkt - pri konkrétnom produkte. 

Zadáva sa v časti Nastavenia

2. Bez dopravy - nastavenie, aby sa nezobrazovala cena za dopravu v nákupnom košíku

V časti Nastavenia - Doprava - Nastavenie v 2 krokoch:
    A. Vytvorenie novej hodnoty pre Elektronický produkt
    B. Vypnutie zobrazenia pri všetkých ostatných hodnotách dopravy

2A. Vytvorenie novej hodnoty pre Elektronický produkt

V kolónke "Pridať hodnotu na výber" pridajte nový typ hodnoty. Príklad zadania:

Názov hodnoty: Digitálny obsah
Obj. číslo: DIGIOB
v časti "Generovať ak sú v košíku elektronické produkty" - zadať Zobarziť (generovať)

2B. Vypnutie zobrazenia pri všetkých ostatných hodnotách dopravy - nastaviť "Skryť"

Vstúpte do každej hodnoty dopravy, ktorú máte nastavenú

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný