Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Pridanie produktu do vlastného vytvoreného stavu

Stavy prinášajú možnosť, vytvoriť si vlastné skupiny a zoskupenia produktov, v rámci určitého časového obmedzenia alebo zvýraznenia špeciálnej skupiny produktov. V prípade, že stavy, ktoré sú v systéme automaticky k dispozícii (akcia, novinka a výpredaj), nie sú postačujúce, tak máte možnosť vytvoriť svoje vlastné. Je možné vytvoriť neobmedzený počet vlastných stavov, a do nich zaraďovať produkty, ktoré môžu byť zvýraznené na úvodnej strane e-shopu, hneď po prístupe na úvodnú stránku e-shopu.

Ďalšou možnosťou je vytvorenie vlastného štítku pre daný stav, zobrazujúci sa pri konkrétnom produkte, v zozname a v detaile produktu. Je možné obmedziť platnosť zobrazenia štítka v danom stave produktu alebo variantu, nastavením dátumu od-do. Môže sa jednať napríklad o vianočnú akciu, letný výpredaj alebo black friday.

Vytvorenie a spravovanie vlastných stavov a kampaní je na správcovi daného e-shopu. Pre produkt alebo vlastný stav je možné nastaviť zľavnenú cenu, ktorá sa automaticky aplikuje na dané obdobie v čase platnosti stavu, čiže výhodou je nastavenie cenových akcií a kampaní podľa časového obdobia dopredu a po skončení platnosti stavu sa automaticky ceny vrátia do pôvodnej cenovej hladiny, bez nutnosti zásahu administrátora e-shopu. Je to veľmi vhodný a výhodný marketingový nástroj, ktorého správnym použitím vie obchodník veľa dosiahnuť.

Zobrazovanie stavov je možné zapnúť v kategóriách, filtroch a na úvode e-shopu.

Postup nastavenia

1. Prejdite do konkrétneho produktu, ktorý chcete zaradiť do vlastného stavu.

2. Kliknite na záložku "Stavy" a zaškrtnite políčko požadovaného stavu, ktorý bude aktívny pri danom produkte. Zadajte dátum od kedy do kedy bude stav aktívny pri produkte, vpíšte buď cenu alebo zľavu (vyplňte iba jedno), ktorá bude platná pre produkt počas trvania stavu. Potvrďte tlačidlom "Uložiť zmeny". Ak chcete produkt zaradiť do stavu Akcia, Novinka, Výpredaj prejdite k požadovanému produktu a vyberte požadovaný stav.

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný