- Úvod >
- Práca s E-shopom >
- Produkty >
- Produkt >
- Pridanie produktu do stavu
Pridanie produktu do vlastného vytvoreného stavu
Stavy prinášajú možnosť, vytvoriť si vlastné skupiny a zoskupenia produktov, v rámci určitého časového obmedzenia alebo zvýraznenia špeciálnej skupiny produktov. V prípade, že stavy, ktoré sú v systéme automaticky k dispozícii (akcia, novinka a výpredaj), nie sú postačujúce, tak máte možnosť vytvoriť svoje vlastné. Je možné vytvoriť neobmedzený počet vlastných stavov, a do nich zaraďovať produkty, ktoré môžu byť zvýraznené na úvodnej strane e-shopu, hneď po prístupe na úvodnú stránku e-shopu.
Ďalšou možnosťou je vytvorenie vlastného štítku pre daný stav, zobrazujúci sa pri konkrétnom produkte, v zozname a v detaile produktu. Je možné obmedziť platnosť zobrazenia štítka v danom stave produktu alebo variantu, nastavením dátumu od-do. Môže sa jednať napríklad o vianočnú akciu, letný výpredaj alebo black friday.
Vytvorenie a spravovanie vlastných stavov a kampaní je na správcovi daného e-shopu. Pre produkt alebo vlastný stav je možné nastaviť zľavnenú cenu, ktorá sa automaticky aplikuje na dané obdobie v čase platnosti stavu, čiže výhodou je nastavenie cenových akcií a kampaní podľa časového obdobia dopredu a po skončení platnosti stavu sa automaticky ceny vrátia do pôvodnej cenovej hladiny, bez nutnosti zásahu administrátora e-shopu. Je to veľmi vhodný a výhodný marketingový nástroj, ktorého správnym použitím vie obchodník veľa dosiahnuť.
Zobrazovanie stavov je možné zapnúť v kategóriách, filtroch a na úvode e-shopu.